• Αρχική
  • Νέα
  • YAMAHA TMAX, DX, SX 530, 2017: Ανανεωμένο, σε τρεις εκδόσεις
yamaha_TMAX_2017_20-600x338.jpg

YAMAHA TMAX, DX, SX 530, 2017: Ανανεωμένο, σε τρεις εκδόσεις

Νέα εμφάνιση * Ξανασχεδιασμενο, ελαφρύτερο πλαίσιο *Ίδιος κυβισμός στα 530κ.εκ. *Χαμηλότερο συνολικό βάρος *Traction control *Περισσότερος χώρος κάτω από τη σέλα *Ride by Wire *Επιλογή χαρτογράφησης, λειτουργίας κινητήρα *Smart Key και Cruise Control *Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

Από τότε που εμφανίστηκε το TMAX το 2001 μέχρι σήμερα το maxi scooter της Yamaha έγινε ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα όχι μόνον της Yamaha αλλά και της κατηγορίας των σκούτερ γενικότερα, έχοντας, εκτός από μεγάλες πωλήσεις και επιρροή στην ευρωπαϊκή αγορά.

Τα νέα Yamaha ΤΜΑΧ θα διατίθενται από το 2017 σε τρεις νέες εκδόσεις: TMAX, TMAX SX και την κορυφαία, ακριβότερη και αυτήν με τον μεγαλύτερο εξοπλισμό TMAX DX.
Οι τρεις νέες εκδόσεις του TMAX προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες επιλογής, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη, που βρίσκει αυτό που του ταιριάζει.

Στα TMAX του 2017 η εμφάνιση που παραμένει στις γνωστές, αναγνωρίσιμες γραμμές που φρεσκάρονται διακριτικά.
Η τελευταία έκδοση του θρυλικού σπορ σκούτερ διαθέτει ένα πιο compact μπροστινό τμήμα (βλ. φέρινγκ) με προβολείς με νέο, πρωτότυπο σχήμα.

Το πλαίσιο του σκούτερ είναι ξανασχεδιασμένο, ενισχυμένο και παράλληλα ελαφρύτερο, ενώ εξωτερικά το κουστούμι του Yamaha TMAX διατηρεί το διάσημο πλέον σχήμα μπούμερανγκ στα πλευρά του, που δημιουργεί μια οπτική σύνδεση μεταξύ του μπροστινού και πίσω τμήματος του σκούτερ.

Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός μας δικύλινδρος, σε σειρά, των 530 cc που έχει εφοδιαστεί με προηγμένο σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) που βοηθάει τις εκκινήσεις από τα φανάρια και τις ρεπρίζ.

Είναι το πρώτο μοντέλο της Yamaha με CVT, αυτόματη φυγοκεντρική μετάδοση, που χρησιμοποιεί κάτι τέτοιο.
Μια ECU 32-bit παρακολουθεί συνεχώς τις κινήσεις του γκαζιού και ρυθμίζει την τροφοδοσία του καυσίμου μέσω σερβομοτέρ.

Παράλληλα υπάρχει και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (Traction Control System ή TCS). Το προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα συμβάλλει στη μεγαλύτερη ασφάλεια του αναβάτη, με ομαλότερη μεταφορά δύναμης και καλύτερη πρόσφυση μεταξύ πίσω ελαστικού και δρόμου, ειδικά όταν οι επιφάνειες είναι βρεγμένες και σε ολισθηρούς δρόμους.

Όταν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν ότι το πίσω ελαστικό αρχίζει να χάνει την πρόσφυσή του, συνήθως κατά την επιτάχυνση, το TCS παρεμβαίνει αυτόματα και προσαρμόζει την ανάφλεξη τον όγκο εισαγωγής του καυσίμου, μειώνοντας την ιπποδύναμη. Το TCS αποτρέπει την απώλεια της πρόσφυσης και μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη.

Ετικέτες: YAMAHA ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ